O tym, by stworzyć model franczyzy, zadecydowaliśmy już 3 lata temu. Ale możliwości testujemy od ponad 10 lat – otwieramy własne sklepy, sprawdzamy również rozwiązania partnerskie i franczyzowe. Dzięki temu wiemy już, co działa, a co się nie sprawdziło. Mając tę wiedzę możemy zapraszać do współpracy. I to też czynimy! Franczyza Folkstar to doskonały sposób na bajecznie kolorowy biznes.
Tradycja w nowoczesnym wydaniu
Folkstar to marka, która zaraża miłością do polskiego folkloru, tradycji i rękodzieła. Czynimy to projektując wzory, które zachwycają bogactwem kolorów i doskonale wyglądają na zupełnie nowoczesnych produktach. Dbamy również, by sklepy obfitowały w zróżnicowany asortyment – od naszych autorskich kolekcji, przez lokalne pamiątki, po oryginalne rękodzieło. Wiemy, jak urządzić sklep, by podkreślić walory lokalu, zaprezentować produkty i zachwycić każdego gościa. Udoskonalane przez lata systemy mebli i wyposażenia pozwalają na ekspozycję każdego, nawet najmniejszego folk produktu.
Świat kocha folk!
Wiemy, co kochają nasi klienci – wiemy też, kim są! Od początku powstania firmy przyciągaliśmy uwagę pasjonatów folkloru i turystów. W końcu nasze sklepy już od progu witają gości ludowymi wzorami, mnogością produktów i muzyką „pod nóżkę”. Wraz z rozwojem firmy, poszerzaliśmy asortyment o dodatki do domu i ceramikę, na warsztat wzięliśmy również ubrania i akcesoria. Sprawiło to, że zdobyliśmy serca tysięcy fanów, lubujących się w oryginalnym wzornictwie i nieszablonowych produktach.
Prezenty i pamiątki na nowo
Jesteśmy w centrach największych polskich miast zapewniając unikatowe pamiątki i upominki na każdą okazję. To dlatego szukamy franczyzobiorców tam, gdzie nie ma jeszcze sklepu Folkstar. Nie jest to jednak warunek konieczny – doświadczenie pokazało nam, że nawet kilka sklepów w jednym mieście może mieć się bardzo dobrze, mimo swojej charakterystycznej oferty.
Nasz koncept sprawdzi się wszędzie tam, gdzie brakuje miejsca z pomysłem na prezent. Nie mówimy tu o kubkach z imieniem czy wątpliwej urody magnesach na lodówkę masowej produkcji. Mówimy o starannie zaprojektowanych filiżankach i kubkach różnej pojemności (wszak niektórzy kawę mogą pić nieomal wiadrami ;)), szerokiej gamie dobrej jakości pamiątek z autorskich kolekcji Miastowe, tradycyjnych zabawkach czy ręcznie tworzonej biżuterii, haftach, a nawet oryginalnych wycinankach łowickich.
Dzielimy się tradycją i wiedzą
Mamy małe marzenie, by w każdym atrakcyjnym turystycznie miejscu Polski znalazł się jeden z naszych sklepów. Wzory, które projektujemy inspirowane są sztuką regionalną od Bałtyku aż po Tatry, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Poza popularyzacją polskiego wzornictwa ludowego zajmujemy się również popularyzacją wiedzy o ludowej kulturze. W sklepach znajdziecie ciekawostki o wzorach i świetnie zaznajomioną z tematem obsługę. Nasi pracownicy równie chętnie co o łowickich wycinankach, opowiadają o legendach swoich miast oraz miejscach, które warto zwiedzić. Umożliwiają to szkolenia z zakresu wiedzy o produktach i historii, z których korzystają wszyscy nasi pracownicy. Zbudowaliśmy bazę wiedzy, dzięki której wszystkie sklepowe załogi radzą sobie doskonale w sprzedaży i przekazywaniu informacji klientom.
Taka franczyza to specyficzny biznes
Nasze twierdzenie „franczyza Folkstar nie jest dla każdego” nie wzięło się znikąd. Ta specyficzna branża wymaga „bakcyla”. Szukamy więc ludzi, którzy chętnie zgłębiają tradycje swojego regionu, nie mają sobie równych w odkrywaniu miejscowych ciekawostek, pełni są entuzjazmu i pozytywnego podejścia do świata. A przy tym mają „łeb na karku” i żyłkę do interesów – w końcu to biznes. Niesamowicie kolorowy i pełen kwiatów, ale nadal biznes.
Fanczyza Folkstar to interes, który sprawdza się od dekady i ma ogromne perspektywy na przyszłość. Sukces mierzymy w kwiatach na kolejnych nowych produktach, uśmiechach klientów i ciągłym rozwoju. W samym 2020 roku otworzyliśmy dwa kolejne salony, nasz magazyn wysyła tysiące paczek dziennie, a sklepy tętnią życiem tak samo, jak ruchliwe ulice, przy których są zlokalizowane.
Marzycie, by mieć tak piękny sklep? Sprawdźcie pełną ofertę franczyzową www.folkstar.pl.
Debiut
Na początku marca 2022 roku debiutowaliśmy na targach Franczyza Expo w Warszawie. Nasze stoisko zachęcało tak samo, jak nasze sklepy – było kolorowo i z folkowym przytupem. Przestrzeń targów pozwoliła nam zaprezentować się zainteresowanym przedsiębiorcom, nie zabrakło biznesowych rozmów, wymiany informacji i… pysznych krówek, którymi częstowała gości Łowiczanka w tradycyjnym stroju ludowym.
Jeśli rozglądacie się za czymś, z czego można czerpać zyski, a co nie należy do wyjątkowo trudnych działalności – możemy zaproponować współpracę w ramach franczyzy Folkstar. Praca to lekka i przyjemna, w otoczeniu pięknych produktów i praktycznie samych miłych klientów.
Po więcej informacji możecie zajrzeć również do portalu Franchising.pl